Kamis, 10 Maret 2011

UFO Replies - Taeyeon



[태연] 안녕!!! 태연이에요^^
3
9!! 바로 저의 생일을 맞이하여 ..
매번 축하해 주시는 분들께 감사의 인사를 드리려구요^^!!
덕분에 항상 행복한 생일을 맞이했던 같아요.
정말 정말 감사합니다^^
이번에는 여러분들과 만날 있는 기회가..
따로 없었지만 멀리서도 항상 생각하고 있어요!! ^^
저희 소녀들도 지내고 있으니까 걱정 마시구!!
다음에 연락할게요!
빠빠이



Annyeong!!! It’s Taeyeon ^^
March 9th!! Every time on my birthday..
All the people who always wish me a happy birthday, I wanted to thank you all^^!!
I think I’ve always been able to have a happy birthday thanks to you all.
Thank you so so much ^^
I know there hasn’t been a chance to meet everyone…
but even from far away I’m always thinking of you!! ^^
Us sonyuhs are all doing well, so don’t worry!!
I’ll be back again!
Bba-bba-ee~



Annyeong! Ini Taeyeon ^ ^
9 Maret ! Setiap kali pada hari ulang tahun saya,
Semua orang selalu memberiku
ucapan selamat ulang tahun, saya ingin mengucapkan terima kasih untuk kalian semua ^ ^!
Saya rasa saya selalu ingin mengucapkan terima kasih kepada kalian semua.
Terima kasih banyak ^ ^
Aku tahu belum ada kesempatan untuk bertemu dengan semua
kalian semua
tapi bahkan dari jauh aku selalu memikirkan kalian ! ^ ^
Sonyuhs kita semua baik-baik, jadi jangan khawatir!
Aku akan kembali lagi!
Bba-bba-ee ~


credit: oniontaker@soshified.com

IndoTrans :: SNSD Sone ♥

Tidak ada komentar:

Posting Komentar